WSPOMAGAJĄCA ROLA SFERY EMOCJONALNO- MOTYWACYJNEJ W INTENSYFIKACJI PROCESU WCZESNEJ EDUKACJI
Słowa kluczowe:
funkcjonowanie uczniów, emocje w edukacji, proces uczenia się, komunikacja pedagogiczna, modele edukacyjneAbstrakt
W artykule dokonano analizy procesu intelektualnego oraz społecznego funkcjonowania młodszych uczniów pod kątem towarzyszących im doznań emocjonalnych. Szczegółowe rozważania ukazują przeżycia, których źródłem są sytuacje edukacyjne, generowane zarówno w toku tradycyjnego, jak i aktualnie pożądanego, zmodernizowanego modelu procesu uczenia się oraz komunikacji pedagogicznej.
Pobrania
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2025 Akademia Nauk Stosowanych w Raciborzu

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.